“Its not MY fault..I love my kid[S]!”

Posted on : 04-11-2010 | By : MiSSLEM0NDROP | In : Arizona, Deadbeat Dads

0

pieceofshit.jpg (15 KB)

So let me tell you about this no neck, overweight, 4 eyes, butterball named Ernie Huerta of Glendale Arizona. When I met him, he told me he had ONE son who he wasn’t allowed to see because he had a PSYCHO ex wife. I believed him, and fell for his bullshit. Fast forward a 6 months later..I was getting beat by him, spit in my face, told I was a fat mixed breed b*tch, a nig*er, cheated on, no one would love me, etc. Mind you..he is 5′5 and 200+ lbs..Hmm..whose the fat ass here buddy? Anyways, after 4 miscarriages, I finally got pregnant and got through my 1st trimester..I was soo happy & so was HIS family. Read the rest of this post »

ISAAC MATTHEW MARTINEZ SR

Posted on : 20-10-2010 | By : erlinda08 | In : Arizona, Deadbeat Dads

0

crappy dad.jpg (15 KB)

THIS DEAD BEAT DAD IS ISAAC MARTINEZ LOOK CLOSELY AND REMEMBER THIS FACE………IM NOT SAYING HE HAS ALWAYS BEEN A DEADBEAT DAD BECAUSE HE WAS ONCE A GOOD DAD UNTIL HE LEFT WHEN MY SON WAS 16MONTHS OLD AND LEFT ME TO RAISE HIM ALONE HE SAID HE WAS LEAVING ME NOT HIS SON BUT YET AFTER HE LEFT HE NEVER CALLED TO CHECK ON HIS SON OR COME TO SEE HIM I TOOK IT UPON MYSELF TO TAKE MY SON TO SEE HIM ONCE BUT SINCE THAN HE HAS FAILED TO SEE HIM OR CALL ON A REGULAR SCHEDULE HE MIGHT CALL ONCE OR TWICE A MONTH HE HAS NEVER HELPED OR OFFERED TO HELP ME WITH ANYTHING WITH MY SON. THIS “MAN” GETS FOOD STAMPS FROM THE STATE AND NEVER EVEN OFFERED TO BUY HIS SON A DAMN GALLON OF MILK! HE HAS YET TO PAY HIS CHILD SUPPORT AND HIS FAMILY SEEM TO THINK THIS IS ALL MY FAULT WHICH I FIGURE IT TOOK TWO PEOPLE TO FU*K AND HAVE THIS BABY SO IT TAKES TWO TO BLAME ABOUT THIS BAD SITUATION. HIS MOM STILL BLAMES ME FOR HIS LEAVING AND SAYS I DESERVE TO BE IN THIS SITUATION THEY THINK IM KEEPING MY SON FROM HIM BUT THEY HAVE FAILED TO SEE THAT MR.MARTINEZ NEVER CALLED OR TRYS TO SEE HIS SON.
HE HAS NEVER TRIED TO HELP ME IN ANY WAY AND NEVER TRYS TO SEE HIS SON AND TALKS BAD ABOUT ME BUT YET HE IS ABLE TO FIND A GIRLFRIEND AND HELP HER RAISE HER 4 KIDS, AND HER SAYS HE FORGETS TO CALL HIS SON BUT YET HE DONT FORGET HIS MOCOSPACE, FACEBOOK PASSWORD HOW DOES THAT WORK?
HIS FAMILY GETS MAD THAT MY NOW HUSBAND IS RAISING MY SON AND MY SON CALLS HIM DADDY AND HE IS HIS FATHER FIGURE MY HUSBAND BUYS MY SON EVERYTHING HE NEEDS AND WANTS BUT YET MR MARTINEZ AND HIS MOM THINK FOR SOME ODD REASON THAT HE IS STILL A GREAT FATHER AND HIS MOM EVEN WENT AS FAR AS SAYING “out of respect you should have told isaac HAPPY FATHERS DAY without him you wouldnt be a mom”AINT THAT SOMETHING?
MY QUESTION TO EVERYONE IS WHAT DO YOU GET A DEAD BEAT FOR FATHERS DAY? MAYBE A NICE TIE THE DEADBEAT GOTS TO LOOK GOOD IN COURT!

Sad Excuse 4 A Man… Father?..Yeah Right!!

Posted on : 25-09-2010 | By : tonieboo | In : Arizona, Deadbeat Dads

0

dog2.jpg (24 KB)

This is Chucky…Minyon Charles Holly…..Walking around AZ like his shit dont stink!! I have a 17 year old son who he has not supported ever!! My son is the oldest of 4 all by different mothers! The children dont really know one another thanks to his sorry tale. My son found his cousin on myspace 2 yrs ago and that’s how my son found this piece of shit again. They exchange numbers and Chucky claims he’s gonna keep in touch..yeah right!! Read the rest of this post »